ååå regn regn reg föll ner ner ner i stora stora floder :)


Underbara underbara sommar! Efter jobbet åkte en hem. Av med uniformen och på med så lite som möjligt. Sen ut i solstolen

Vy från solstolen, avslappnande och så vackert

Sällskap av grannen

En liten öl i solen

Så vi tog en öl i solen, satt där och pratade till klockan var 19 innan jag gick in och hoppade in i duschen.
Sen pratade jag med Carina och cyklade dit för ett glas vin och åka vidare på en fest.



Carina och jag sitter å pratar på hennes ballkong


ElinPelin och Jocke

Sen landade vi i ett hus någonstans där vi satt och pratade tills jag cyklade hem vid halv tolv

Det som är så skönt är att jag har en annan ork nu när det är ljust och varmt. Jag vill inte gå i säng, jag vill bara njuta av värmen, solen och ljusa nätter.
Så ljuvligt är det.

Vaknade av att regnet piskade mot rutan i morse.
Jag tycker om det ljudet när man ligger i sängen. Allt som saknades var lite mullrande åska.
Så nu kommer det fortsätta vara grönt, vi slipper att det blir uttorkad och brunt. 

Nej nu ska jag fundera vidare på lite grejs. Ikväll blir det soffan, en filt och en film
Ha en bra dag
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=s1tAYmMjLdY&feature=fvst 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0