creed

är vad som går i högtalarna nu. Jag gillar dem verkligen och var på humör för den sortens musik. Har naturligtvis jobbat, vad annars, jag jobbar ju nästan jämt. Och i morse
 var det dags...att gå upp utan att snooza...hmmm jag kan väl säga såhär, framsteg!!! Jag snoozade bara tre gånger innan jag tog mig själv i kragen och gick upp :)
Det är skillnad mot sju gånger, jag mer än halverade eländet. Sååå imorgon siktar jag på en gång. Skam den som ger sig;)

Ooo idag åt jag thaimat till lunch. Ett par kolleger var och hämtade så jag passade på att hänga med på det.
Riktigt gott, det måste jag ju göra oftare!
Sen promenerade jag med Hanna på lunchen till Ica. Det känns som om man sällan får chansen att prata lite mer privat, så skönt att prata om allt och inget en stund. Och konklutionen, livet är inte alltid enkelt och allt är inte svart och vitt. Haha vilket är det vi oftast kommer fram till när vi pratar seriösa saker. Så nothing new under the moon.
Sen vart jag lite glatt överraskad när min chef har kommit på att han ska utbilda oss lite i riktigt vettiga saker som vi kan ha mycket nytta av i både jobb och privat. Jag gillar sånt, och kände att det börjar på bli dags att läsa någon kurs på högskolan snart. Tyvärr är jag sån som inte bara kan lyssna utan jag diskuterar gärna samtidigt, då lär jag mig mycket bättre och kommer ihåg saker och ting så mycket mer än om jag bara ska sitta tyst och iakta. Alla har vi ju olika lärstilar.

Ikväll blir en lugn kväll, lite Grace, lite musik. lite slappa och försöka komma i säng tidigt är väl tanken. Jobb väntar ju som vanligt imorgon igen. Sen blir det filmkväll i Västerås som det ser ut då. Jag är ju ledig på fredag och kan kosta på mig att vara lite trött, om inte annat så har jag ju sovmorgon på fredag!
Och så känner jag mig positivare och positivare, jag vet inte om det är tiden eller våren som gör sitt till.
Finns bara en sak som jag verkligen skulle behöva ta tag i och aktivt anstränga mig för att lösa. Men jag håller på att samla energi till det, ibland måste man bida sin tid lite tyvärr.
För som Hanna och jag sa idag, allt har sin tid och det måste kännas att det är rätt tid nu för just det man ska ta sig för för att man ska lyckas genomföra det med ett bra resultat.
Så det kommer:)



http://www.youtube.com/watch?v=5yY1Nrznh4I

Men ha en god kväll då
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0