Det regnar...köttbullar ;)

Lördag morgon, pajko vakande sex...jag halv åtta;) Och det regnade...suck!
Vad hittar man på en ledig lördag såhär i början av sommaren när det regnar?
Drog iväg ett mess till Jennie för å höra om hon var sugen på att gå med mig och kidzen på stan och ta en fika.
Hon var på :) Nice!
Vi började med gallerian...och i Sala tar gallerian typ en kvart att gå igenom. Men jag hittade i alla fall vad jag behövde på Kicks, en rouge...plus bonus, en parfym. Flaskan var på 15 ml. Tyvärr är det få parfymer som finns i den storleken, jag önskade att det var fler eftersom jag är ombytlig...vissa dagar vill jag ha en lätt och fräsch parfym, på kvällen kanske en mer doftande och vissa dagar en söt parfym. Och finns de i mindre flaskor är de billigare och jag har helt enkelt råd med dubbelt så många!!! ;)
Men idag bidde det en fräsch, sommardagar kräver sånna,
Sen drog vi iväg å fikade

Anton och Jacob fikade en varsin groda och till mammsen en cappucino


Och Jensan käkade en "kräksallad" ;) haha, vad jag är rolig ibland!!

Såklart regnade det när vi kom ut, så Anton roade sig med sina nya såpbubblor

Väl hemma så infann sig den stora tristessen...tre en lördageftermiddag och det regnade...
Som ett skänk från ovan ringde Carola och bjöd in oss på korv med bröd. Taget!

Så mätta vart vi och en trevlig pratstund fick jag. Carola är himla rolig faktiskt. Med henne skrattar man alltid.

Sen in på affären och hem.
Och nu har våran myslördag börjat.

Uppdukat för lördagsmys!

En av mina favoriter, jordgubbar doppade i choklad!

Så nu går det regnar köttbullar i DVDn och det knapras på chips.
Och appropå chips...jag är som en skata...jag gillar sånt som glittrar...jag bara vill ha...och ibland kan man fundera på vad jag har för omdöme...

Men den bikinin är jag nu stolt ägare av...den har inte kommit än...den kommer med posten i veckan...och jag borde definitivt inte äta chips om jag ens ska överväga att ha den på mig. För ärligt, jag har inte riktigt kroppen för den bikinin...men den är ju såååå jäkla in i vassen snygg så jag bara vill ha den!!!
Så jag får väl försöka med strategin att ligga bakom en sten på stranden i sommar och vira in mig i handduk när jag måste förflytta mig...sen kan jag ligga där och le åt att blingblinget glittrar i solen alldeles för mig själv :)
Men seriöst, jag säger bara...ge fan i att titta på min kropp om den inte duger. Det gör jag, jag blundar alltid när jag går förbi spegeln ;) hehe skämt å sido, vi får väl se om jag kommer använda den, men snygg är den!!

Mmm imorgon ska det springas igen, ikväll tar jag lördag och struntar i sånt. Och så ska jag förbi solariet en sväng. Jag kan avslöja att något som liknar en riktigt fräsch bränna har börjat infinna sig. Trevligt!
Men nu ska jag kolla klart på filmen med kidzen.

Kraam


http://www.youtube.com/watch?v=GWIdE-qR1aQ

Only time will tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0