en trevlig fredag

Jobbet var...hmm fullt upp med andra arbetsuppgifter än den vanligaste dagen
Men dagen förflöt fort i alla fall. Sen var det hem, och så kom Hannisch och jag fixade lite å stoppa i magen åt henne innan hon gick på personalfesten. Jag däremot går inte på den ikväll.
Vilket är både lite trist och ganska skönt.
Jag har istället varit å grattat Marie som fyller år!
Hon är en sån helskön brutta, med massa utstrålning och alltid ett skratt på lut. Härlig tjej helt enkelt!
Så jag köpte med mig blommor, tio fransk nougat och så fick hon ett par frågor till ett medium, det känndes som det passar Marie ypperligt!

Värdens goaste Marie i hennes nyrenoverade kök

Så nu sitter jag här i morgonrocken, med en Heineken och bara tycker det är så skönt att vara ledig.
Jag har haft riktigt trevligt hos Marie, och jag är ledig imorgon. Det känns gött.
Ååå ja får se om vi lyckas skaffa marsvin imorgon eller om det får vänta tills nästa gång kidzen är här.
Nästa vecka är jag ju barnfri, men såklart jobbar jag en hel del.
Och just nu känner jag bara för att sitta här i soffan å ägna mig åt tvn och msn ;)
Natti
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0