fredagskväll, hell yeah!

Äntligen äntligen fredag. Ifs jobbar jag i helgen, men bara kortpass hela helgen så det funkar att ha lite till liv samtidigt som man jobbar.
Så planen för imorgon är att tända grillen när jag kommer hem från jobbet å käka lite gott, dricka lite vin och njuta av livet. Sen får vi se om jag går ut och tar en öl.
Härligt ska det bli i alla fall.


Ikväll har jag snott mina barn, så vi ägnar oss åt att sitta i soffan uppkrupna med en film och lite godis.
Så min löpartur fick vika på sig för att umgås lite med mina barn. Jag får försöka springa imorgon eller på söndag istället när de är hos sin pappa.
Vissa prioriteringar får man ju göra, och barnen är ju nummer ett.

Och sedan finns det saker som bara vägrar försvinna ur mitt huvud...eller en sak och en någon.
Men på något vis så hjälper det ju inte att fundera ihjäl det. Utan tiden brukar föra med sig alla svar.
Så med tiden löser sig allt. Precis som det alltid gör.
Så istället tar jag mig nog en kall liten öl, slänger upp fötterna på bordet och zappar tvn ett litet tag innan det är dags att krypa ner i varma underbara sköna sängen.
Ha en trevlig fredagskväll!
kramkram

http://www.youtube.com/watch?v=C4JKdf2int0
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0