jävla pollenhelvete!!

Vaknade mitt i en dröm av att klockan ringde, sträckte mig efter telefonen och tröck på snooze...bara fem minuter till. Drömmen fortsatte, en märklig dröm där någon talade om att jag hade allt och han inget...märkligt. Klockan ringde igen 05.39...bara lite till...snooze igen. Hann bara somna och fortsätta drömmen då klockan ringde igen...dååå kom jag på...jag börjar inte förrän 12.30 idag!!! Jisses tänk mina kollegers min om jag dykt upp 5 timmar för tidigt... :S
Så lättad stängde jag av larmet och somnade om till strax efter nio.
Sen hade jag en förmiddag med Disturbed , kaffe och min älskade morgonrock. Och trots att jag hade all tid i världen gick tiden åt till att prata i telefon, hasa runt och bara njuta...det ledde i sin tur till viss stress för att hinna fräscha till mig och hinna till jobbet: Hopplös!!

En sista koll i spegeln innan jobbet, ingen modell, men duschad å fräsch ;)

Så jobbat som vanligt. Det var faktiskt helt okej. Å nu hemma. grannen sitter bredvid och pratar massa...och ska jag erkänna lyssnar jag bara med halva örat. Är helt slut, ögonen svider, jag är lätt illamåeende och huvudet känns svullet...jävla skitpollen säger jag bara! Och hur fan kan man bli allergisk i min ålder!!! Typiskt!! Skit!!
Jaja bara att härda ut, jag vägrar hålla mig inne i alla fall...


http://www.youtube.com/watch?v=j4y-RzVGrHg&feature=fvst

Imorgon ska jag fixa naglarna i Västerås, sen käka middag där
Jag är leeedig!! Lovely!!
så ikväll ska jag sitta å njuta av vetskapen om att ingen klocka ringer imorgon. Att jag har en dag för mig själv.
Ska försöka lägga upp det så jag hinner springa och sola på dan innan jag åker till Västerås.
Sen kommer nog Marie hit en sväng och dricker en kaffe.

Ha en skön kväll, det ska jag :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0