måndag äntligen över, bara resten kvar :)

Ännu en dag på jobbet har passerat. En dag som får mig att uppskatta alla kolleger som gör ett enormt bra jobb. Som enhet som jobbar tillsammans är vi bra. Mer sånt!
Och måndagar är måndagar på jobbet, skönt att det är tisdag imorgon:)

Två dagar kvar sen lite långledig. Välbehövligt, jag behöver fixa lite med kidzen i trädgården och dona med lite ditt och datt.
Att det är så ljust på kvällarna gör att kvällarna blir senare och det är svårare att natta kidzen. Jag förstår dem de är svårt att sova när solen fortfarande skiner utanför fönstret. Det vill ju inte jag heller!

Jag måste försöka hinna förbi solariet ngn dag...det är ju nämligen så att jag får fräknar precis överallt i ansiktet när jag börjar sola, men om jag solar mycket blir jag så pass brun så de syns inte så mycket.
För jag kan inte hjälpa det, men jag avskyr fräknarna...jag vill ju ha persikohy...
Så nu är jag vid det oundvikliga stadiet med fräknar som syns väldigt bra, enda botemedlet är massa smink...men när vädret är såhär vill jag ju inte ha massa krämer och skit i ansiktet...Så jag har bara lite maskara, eyeliner och ögonskugga...ovant men skönt.

Japp massa fräknar ;)
Men men persikohy får väl vara för dem som är som persikor i övrigt också.
Jag är ju bara jag...och inte sjutton är det fyskam, jag är ju riktigt rolig och trevlig...hehe säger jag som är en såndär hopplös sak som skrattar åt mina egna skämt. Och japp det gör jag faktiskt. Jag menar, jag kan ju inte hjälpa att jag har bra humor och är rolig...då måste man ju skratta, det är ju kul!!!
Fast jag är en sån som kan börja skratta fast det inte alls är kul...vilket kan vara jobbigt. På en begravning till exempel...då vill man inte skratta, och det är inte roligt på något vis, men skrattet bara kommer ibland:S Eller om jag får skäll kan jag ha svårt att hålla mig från skratt, eller om jag ska skälla ut någon händer det också om jag inte är tillräckligt arg. Det positiva är ju att jag alltid har lätt till skratt om man nu ska försöka se något bra med det.
Det värsta med mig  är att när jag blir riktigt arg så gråter jag...så frustrerande att vara rosenrasande och så rinner tårarna okontrollerat...då tror folk att jag är ledsen fast jag bara är så förbenat urbota skitarg...

Nehepp om jag skulle ta och ladda för morgondagen då...tror nog helt bestämmt att det behövs.
Kram på er

http://www.youtube.com/watch?v=pSywtiAirKE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0