Ökken dag

Sex tassade minstingen upp ur sängen, solen sken och jag var faktiskt utsövd. Så upp och hoppa. Vi käkade lite frukost och gjorde oss iordning för att åka till Västerås och flygfältet

Posering ;)

Massa fina plan, strålande väder, helt underbart helt enkelt

Sen lyckades Anton tjata till sig att åka helikopter. De var deras första flygtur någonsin. Min också...japp, jag har aldrig flugit. Jag började ju sommarjobba när jag var 12 och har sedan dess jobbat all tid jag inte gått i skola eller varit mammaledig...men jag kan säga såhär. Jag ska besöka varje kontinent i världen. Och efter att jag nu åkt hellikopter har jag insett att jag kommer måsta gifta mig med en snuskigt rik karl eftersom jag nu till min enormt långa lista av vad jag vill göra och ha lagt till att ta ett hellikoptercertifikat :D



Sen fixade jag naglarna, vi käkade på Burgerking och hem. Vid två var vi hemma. Jag in hämtade vovven och drog ut för att rasta honom lite. Och jag hinner inte långt när jag i ögonvrån registrerar någon...som jag inte sett på länge. Och eftersom det rörde sig en massa folk ikring la jag full fokus på hunden och bara gick rakt fram...sen kan jag ju inse att det är lite fjantigt och dumt att inte ens heja på någon man kännt i ett år...så skämms på mig för att jag inte åtminstonde sa hej och log som en vuxen människa bör göra! Jag har ju inget emot honom.
Inte alls faktiskt
http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg

Sen tjatade ungarna till sig ett dopp i det blå...och tja varför inte. Så vi åkte upp till Månsan och de badade faktiskt!!! Det måste varit svinkallt men de plaskade glatt


Sen rinde Carola och frågade om jag ville ha hennes akvarium. Absolut...meeen jag har ju ingen plats...hmmm ingen alls faktiskt. Men om man är så knäpp som jag hittar man plats och tänker att finns det hjärterum så finns det stjärterum. Och egentligen ska man ju ha akvarium i vardagsrummet...men mitt står i köket...på gjutgärnsspisen som inte går att elda i. Synd att göra så med spisen, men kul med akvarium juh!


Så nu äntligen efter en lång dag med massa kul så är kvällen här. Jag sitter och slötittar på Bridget Jones dagbok, jag gillar den filmen och försöker varva ner för att sova snart. Ännu endag i statens tjänst imorgon...
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Silla

Lyckos dig som har bil och körkort... Jag hade med gjort en massa hela tiden om jag haft det..

Ringt mysig dag ni haft...

KRAM

2010-05-30 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0