Tonight it´s gonna be me, myself and I :)

Idag har jag faktiskt inte ägnat mig åt inget, lite mindre och absolut ingen ansträngning alls.
Utan jag har faktiskt städat...ehhh hälften, hehe.
Sen åkte jag förbi Micke när jag hade hämtat ungarna för att kolla hur det var med honom.
Han är tuff så det kommer nog bli bra, tack och lov:)
Burnade sen iväg för att köpa lite grillkol. För är jag ledig och det inte regnar grillas nästan allt!

Den ljuvliga doften av kött som är marinerat i Caj P´s orginal

Latmasken kröp fram och papptallrikarna med den...

Anton gillade den hemmagjorda såsen bäst

Pakako käkade korv

Sen...hade ungarna tjatat till sig marshmallows...hehe och egentligen så känns det som om de ska grillas över öppen eld på stranden mitt i natten...men jaja man tager vad man hafver och gör det bästa av allt ;)

Provsmakning, smakar nästan som marängsmet



Så nu är vi trötta, mätta och belåtna.
Resten av kvällen ska jag faktiskt vara ego och ägna åt me, myself and I! :) 

Eftersom de är så trötta ikväll efter en vecka i skolan så duschar de nu och ska snart krypa till kojs, filmkvällen spar vi till imorgon, vi ska se Det regnar köttbullar
Jag har redan tjuvstartat min ego-kväll. Jag har varit i solariet. Så gudomligt skönt var det.
Sen när kidsen somnat ska jag faktiskt ut och springa en liten vända, för även om det bara blir en patetiskt liten kilometer, så är det en kilometer mer än ingen alls.
Sen ska jag banne mig ta mig en lille whiskey framför tvn med tända ljus i lugn och ro och bara njuta av att vara. Koppla bort vardagen och hän ge mig åt drömmar, slappande och meningslös tv.
That´s a plan!
Ha en skön kväll
Kramen

http://www.youtube.com/watch?v=8qRVNyot34o
Laddar för löpturen...hehe och whiskeyn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0