å ena sidan å andra sidan

Vaknade trött som ett as...snoozade en timme...damn that snoozebutton!!!!!
Sen var jag ju såklart sen...satan vad korkad jag är ibland. In i duschen, fick upp ungarna, som helt sonika gick å la sig i soffan och började zappa tv.
Panik...och jag är tyvärr inte pedagogisk när jag har bråttom.
Jacobs ryggsäck hade han glömt i en kompis bil med vantar och mössa, sina täckbyxor hade han glömt hos sin pappa. Anton hade glömt tala om att hans skor var dyngsura och jag hade inte kollat...stress stress stress!
Till råga på allt började de bråka om mössor. Jag menar skit samma huvudsaken ni har en mössa på huvudet!! AAAA!! Morgonen från helvetet. Men 5 minuter innan skolan började släppte jag av dem, de skrek älskar dig mamma...och ilskan rann av. Älskade skitungar. Klart de också är trötta en fredagmorgon!


Stressborsta tänderna

Tio minuter sen till jobbet. I början var jag tyst och grinig...faaan vilken skitdag det kändes som.
Men tack vare guldkolleger så lättade det under dagen.
Och på eftermiddagen gjorde jag det...jag gick upp på vågen.
Jag har inte vågat göra det sen mellan jul och nyår eftersom jag då hade gått upp i vikt :S
Men jag läre ju veta åt vilket håll det barkar.
Jag har nämligen svårt att se mig själv med rättvisa ögon ibland...jag kan få för mig att jag ser ut som en michelingubbe.
Men ta mig tusan!! Minus 4,5 kilo! Genast kändes dagen bättre.
Jag menar, det jobb jag lagt ner visade sig, och bättre än jag trodde.
Och istället för drygt 10 kilo kvar till målvikt har jag 6!! 6 kilo är inte så farligt...hehe det grejjar jag.
För imorgon blir det en premiärvända på gymet! Kul...och nervöst...jag är kass på gym, så jag får väl hoppas att jag tränar rätt. Men bara testa. För det räcker inte med att gå ner i vikt, jag måste försöka jobba kroppen lite fastare också. Så bara påt!!

Har varit på bio. Och Silla, jag gillar bio emellanåt. Det är speciellt, allra helst när det är 3D :D
Men absolut, jag håller med dig en film i soffan med levande ljus smäller lika högt. Bara det att jag älskar skräckfilmer...men jag tycker det är läskigt att sitta själv. Hehe men jag har en strategi...när det blir för läskigt smsar jag med någon! ;)
I alla fall såg vi Trassel i 3D.
En vacker kärlekssaga...och jag kan inte hjälpa det, men när jag sitter där önskar jag att jag får det också. Jag ler stort, fnissar och tro på fan om det inte kom en tår i slutet...skit vad blödig jag blivit! Det är fördelen med skräckfilmer...hehe noll känslor!

Det går INTE vara snygg i 3D-glajjor

Så vare kväller igen. Har varit så stressad för å hinna iväg på bion och nu är jag ju trött...så fredagsstädningen får vänta till imorgon. Och vad ska jag hitta på imorgon?!! Ut och ta en öl eller inte, det är frågan. Sventas har ju öppnat upp igen...får väl se vad som händer och sker.
Men städa och gyma i alla fall. Alltid något. Har ju 3 öppnade rödvinsboxar och en med vitt vin...måste drickas upp!! OCh massa ost och kex kvar från förra lördagen. Meeen å andra sidan, jag ska ju träna upp mig, sola och ta hand om min kropp nu. Det är ju det...mina prion ska vara barnen, jobb och träning. Inga andra bitar av mitt liv funkar ju när man är en sån hopplös enveten en som jag är.
Nej lite film
Natti å kram


http://www.youtube.com/watch?v=f1N-Gf0Fbcg

Helt sann text...shes got nothing on but the radio ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bio ska jag gå med ken.. På 3 d men jag har svårt för det.. Jätte fina foto på dig....

2011-02-05 @ 00:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0