ååå aaa ojjjojjoj

Vaknade åtta...fatta jag sov ända till åtta!!!
Knatade upp, slängde på mig morgonrocken, slog igång musik tog en kopp kaffe, bara njöt! Då står Hanna i hallen. Hade tydligen inte hört när hon ringt.
Jaaa såklart, till ett inte färdigstädat hem som var stökigt, morgonrock och håret med sömnrufs..
Men men det får hon ta. Så stekte på lite äggröra, skar upp tomater och slängde på lite feta så käkade vi frukost ilag. Mysigt. Där kan vi snacka bra start på dagen :)

Solen ,in i duschen och sen iväg till jobbet för att knäcka extra. Har haft en rolig dag. Och direkt när jag stämplade ut klockan 17.30 var det dax. Premiärvända på gymet.
Meeen jag valde ju en underbar dag att börja. Personalklubben hade möte i rummet bredvid, jag som får panik av tanken på att någon ser mig försöka träna överhuvudtaget!! AAA...men det gick. Jag ägnade nästan en å en halv timme i gymet. Sprang, 3*10 på alla maskiner och avslutade med rodd.
Riktigt najs..meen jag hann få träningsvärk redan innan jag tränat klart. Ska det vara så?!!
Haha i alla fall gick jag därifrån med skakande armar och ben som knappt bar i trappen.
Satan i gatan vad jag kommer hata min kropp imorgon när jag vaknar och varje centimeter värker :S

Hem å laga käk

Marienerade innerkycklingfileer, sallad och stekt broccoli och palsternacka. Mums!! Och nyttigt inbillar jag mig i alla fall!!

Jag är så attans slut. Ägnat mig åt att äta mat framför tvn till solsidan. Och jag är helt tom i huvudet. Ikväll blir det faan isäng tidigt. Jag börjar tvivla på att det är nyttigt att träna. Men å andra sidan så kanske jag sover som en lite prinsessa i natt, det är jag inte bortskämd med. Dessutom, skönt att vara tom i huvudet och slippa fundera ett litet tag


Söndertränad trött Marie
Och jag kan konstatera, förrutom att det börjar bli dax att palta mig till solariet, att jag är så slut så jag kommer inte på ngt intressant att skriva överhuvudtaget!
Haha så bara lägga ner

http://www.youtube.com/watch?v=L-iepu3EtyE
Underbar

Natti natti och kraam


Kommentarer
Postat av: Silla

Så söt och så gott det ser ut..

2011-02-07 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0