alla hjärtans dag

Jag är en sucker
För allt med romantik
Det tror man tydligen inte.
Jag dejtade en kille i somras som när vi bröt talade om att han velat köpa blommor många gånger men inte vågade.
För han trodde inte att jag skulle uppskatta sånt...
WTF!!! Jag älskar sånt. Jag älskar att överraska med städning, middagar, presenter, blommor, sexiga underkläder, pussas under en stjärnhimel, busa mitt i natten, vackra ord och hålla handen.
Bara att skicka en låt där texten betyder något för mig som får mig att tänka på dig.
Så skicka aldrig låtar till mig, jag analyserar texten och förösker tolka vad avsändaren menar...vilket säkert är inget, men jag kan jag :S
Däremot kan jag skicka en bra låt till någon ibland, helt utan underliggande budskap, så även om jag är rakt ut annars, inget läsa mellan raderna utan det jag säger menar jag, så just på den punkten kan ni få fundera om jag menar något mer eller inte.

Så alla hjärtans dag idag, glad alla hjärtans dag!! ♥
Har jag fått blommor...nej
Inga hemliga beundrare, vilket inte är så konstigt då jag tackat nej till alla som visat minsta intresse. Men lite kan man ju hoppas å dagdrömma.
Ingen choklad, ingen låt...inget alls som påminner om romantik.
Eller ja ett mess i morse där ngn tänkte på mig idag :)
Men annars...NADA!!!
Haha och det gör inget, även om det hade varit kul.
Jag väckte ungarna i morse med kinderägg. De älskar kinderägg.
Sen samma stress som vanligt.
Stress på jobbet, massa kramar ifs. eftersom dagen frammanar sånna.
Men annars en vanlig måndag.
Sen hämtade jag kidzen. Och de hade tänkt på mig :D

De hade gjort presenter. Älskade goungar.
Så hem, vanliga proceduren. En kopp kaffe, på med datorn. Börja med käk.
Och vad lagar man för mat på alla hjärtans dag då man inte ska bjuda en hjärtevän på en god middag med ett glas vin? Jo:

Japp hjärtformade älgfärsbiffar med sparris och sallad. Dessutom, jag vill inte skryta, de vart ruskigt goda :)
Trevligt trevligt :)
Så nu äre diskat och undanplockat, jag sitter i soffan med kidzen bland tända ljus och längtar efter ett varmt bad och en massage.
Men det får bli en dusch

Säga vad man vill, men jag älskar alla hjärtans dag trots allt

http://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww
En av mina absoluta favvo-låtar. Och ja det finns ett budskap i den, vad kan man ju fundera på ;)

Kraaam å Puss


Kommentarer
Postat av: Silla

Vilken underbarmiddag... Verkligen...

Stacakrs lilla dig..Förstår inte varför ingen get dig blommor i idag...Kan vara att domär rädda för dig ..rädda att göra bort sig...

Jädrans killar...

2011-02-14 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0