Barracuda

Alltså jag har fått för mig att Barracuda är en äldre kvinna som är som ett rovdjur vad gäller män, ungefär som en Cougar.
Men ingen verkar ha hört det uttrycket.
Googlade, kollade Wikipedia...men ingenstans fanns min betydelse av Barracuda.
Så i mitt stormiga sinne undrar jag om jag hittat på det...eller om det faktiskt finns.
Men i min värld betyder Barracuda det, så nu vet du ;)
Och ikväll känner jag mig busig...och ska ut!
Barracuda!! :D hahaha


Middag! Orka laga mat...neee hårdbröd med skinka funkar!

I alla fall, ingen av mina vänner ska ut...jag är barnfri, ensam och det är lönehelg.
Så jag facebookade en kollega jag inte känner helt bra och frågade om jag får haka på henne.
Och jodå det fick jag, så utgång blir det.
Tur det för jag är rastlös.
Och har ingen lust att sitta själv en lördagskväll, dessutom som en vän sa...ut och skaffa lite bekräftelse.
Så why not?!! Han kommer ju inte ge mig det, så jag får skaffa det själv.
Man lever bara en gång, och ikväll lever jag :D


http://www.youtube.com/watch?v=xnNmdB95CA0

Hahaha
I alla fall...kanske bör klä på mig och öppna vinflaskan.
Blir ett vitt vin ikväll, brukar bli minst bakis på det.
Ha en kanonkväll

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0