:D

Idag har jag minsann skrattat på jobbet en hel del!
Stämningen har varit trevligt retsam. Vi har retats lite småelakt med glimten i ögat och då trivs jag. Dessutom har jag fått fängsla Mackan med midje- och handfängsel hehe. Ifs han mig med, men det var inte lika kul. Attans vad sårbar man känner sig då när man sitter fast överallt.
Men en bra dag på jobbet även om jag varit supertrött.

Så hem och tvätta och plocka, fått mycket gjort.
Sen kom klockslaget...då jag har miljoner ursäkter i huvudet. Jag är förkyld, trött, klarar ungarna sig själva, en annan dag osv osv. Men jag gick! Yes, gymet fick sig en omgång! ;)
För första gången lämnade jag ungarna ensama för att gå till gymet. Med förmaningar och löften.
Sen körde vi, jag sprang bara två kilometer för att inte ta i för hårt när jag är så megaförkyld som jag är. Och det är skitjobbigt att springa när man är förkyld.
Men eftersom min träningsvärk efter söndagen var obefintlig så ökade jag vikterna. Och jag klarade det...även om det var hårt. :) I did it!!

Har en miljon tankar i huvudet för att slippa gym, men bara en som motiverar mig att gå dit. Den enda anledningen räckte :)

Så hur hade kidzen klartat sig själv?
Går in genom dörren och det är tyst förutom tvn.
Jacob sover redan och Anton låg i soffan och kollade Family guy

Älskade sötnöt!!
Det hade gått hur bra som helst. Anton var stolt över att ha fått förtroendet och de hade skött det hur bra som helst! Najs, så nu vet jag att de klarar ett par timmar själva :)
Duktiga duktiga stora killar! De är ju inte små längre, Anton blir nio om en månad.

Vi kom i alla fall på på gymet att vi ska springa vårruset i år.
Jag borde ju klara träna upp mig så pass så jag grejar det. Så imorgon ska vi försöka ragga ihop ett lag på jobbet, för nu jäklar ska det tränas med ett mål. Vårruset på under 30 min :)
Härligt!

Så målen radar upp sig. Dalhem till årsskiftet på boendefronten, vårruset till maj på träningsfronten. Och på jobbet har jag ju förlängt dagtid och mitt uppdrag till 31a augusti, sen får vi se vad som händer med lilla mig.

Sen ska jag börja sola solarium snart, för attans vad blek och vintertrött huden ser ut.
Men ett problem...jag får så mycket fräknar i ansiktet när jag solar!!
Hatar det! Och jag måste sola ganska mycket innan de döljs av brunheten i resten av ansiktet...så jag kan inte sola bara lite, jag måste sola för att bli riktigt brun. Och för tidigt vill jag inte vara riktigt brun...så avvägning!

Haha jag har verkligen inget spännande att skriva. Så jag ska käka ngt och slänga mig i duschen.
Mycket nöjd och tillfreds :)
Godkväller!

http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs
Tycker egentligen inte om låten...inte min smak, men jag älskar texten. Så ska det vara, varken mer eller mindre!


Kommentarer
Postat av: Silla

Jag önska jag var lika duktig..Verkligen..

Super söt kille framför dom super snygga gardinerna...

Jag önska jag kunde stå o heja när du springer ;-)

2011-02-15 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0