Fucking perfekt

Ja inte jag då.
 Idag är en sådan dag då jag tittar mig i spegeln och blir förvånad över att någon överhuvudtaget pratar med mig. Klart man inte väljer mig när det finns miljoner andra bättre att välja på.
Har sovit en halvtimme i natt.
Vid tolvsnåret vaknade jag av ulkande bredvid mig i sängen.
Sen var det spyor i sängen och på väggen och ner på golvet :(
I ren reflx lyfte jag ur Jacob ur sängen drog av lakan och täcken in i tvättmaskin.
Sen var det bara att ta hand om en kräkandes liten kille innan jag bytte rent i sängen, skurade väggar och golv. Stod och skrubbade armarna upp till axlarna med diskmedel. JAG VILL INTE BLI MAGSJUK!!
Jag är så ego...jag vill nämligen inte förstöra min träning.
Jag vet att träningen inte kommer göra underverk, jag vet att fläsket på magen inte kommer förflytta sig upp till tuttarna, fläsket på rumpan till läpparna och mina sladdriga armar kommer inte se ut som Pinks.
Men kanske gör det en liten skillnad...eller kanske inte.
Jag kanske få inse att bättre än såhär blir det inte...men jag vill inte!

Stackars Jacob sov inte på hela natten sen.
Och sex var det bara upp för att skjutsa Anton till skolan.
Pajko har bara kräkts en gång till under dan.
 Under förmiddagen hade han förbud vad gäller att äta, men när jag hämtade Anton var vi in på affären för att handla Proviva, jag gör allt för att inte bli magsjuk...och kanske hjälper Proviva, det kändes bättre när jag hällt i mig en liter i alla fall.

Men i affären brast karaktären, Anton ville handla munkar till honom och Jacob.
 Så jag köpte det till dem..och semlor till mig!!!
Men kom igen Marie, vad gör du?!! Dessutom åt jag båda semlorna till lunch...aaaa!!! SOPA!!!
Men det känndes som om det kvittar, en eller två semlor mer kan ju knappast göra mig fulare...

Pako fick behålla munken i alla fall.
Så jag frågade efter en timme:
-Fick du behålla munken?
-Nej jag åt ju upp den mamma...
Hehe sötnöt!

Lite dramaqueen är han allt...hehe men så är han en sjuk blivande man också.

Jag skärpte i alla fall till mig och åt kyckling, med sparris sallad och keso till middag.
Sen blire gym imorgon igen. Men jag förstår inte, jag som körde ganska hårt igår...varför är träningsvärken näst intill obefintlig??!!!
Nej nu har jag inte tid att sitta här...in i duschen och snygga inför kvällen :)
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=ZZOq2fjJqZE&feature=fvst
Fucking perfect


Kommentarer
Postat av: Silla

Vet duvanlig blåbärsoppa är bäst tycker jag både för att inte blir sjukochnär man är sjuk..



smitta om det är kräksjukan kan komma inom 3 dagr tiller andra... Me vi håller tummarna...

2011-02-16 @ 23:24:47
Postat av: lovisa

sv: ja gör det:D den ärbillig också! jag vet inte exakt hur mkt, men under 50lappen får du den för:)

2011-02-17 @ 09:24:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0