Gutenmorgen

Vaknade tidigt pigg och glá
Och jag vill tro att om jag inte höll på att hosta lungorna ur mig hade jag dragit ut och sprungit en uppfriskande vända. För jag kan säga, det är riktigt skönt att springa ute på vintern.
Istället fastnade jag framför datorn med en kopp kaffe i morgonrock.
Fast jag borde sätta fart, besök snart av....
Mamma och Pappa!!!
De kommer förbi en sväng eftersom de skulle till uppsala och para en hund :)
Borde ju fila upp plajset rejält eftersom de aldrig varit här, men men de får tat som de är :D


Min darlig som levererar gång efter gång!

Kaffe och morgonrock...mitt morgonutseende passerade inte censuren ;)
Haha jag ser rent ut sagt gräslig ut på morgonen.
Vissa vaknar och ser ut som ljuva nyponrosor...önskar jag vore sån, men det är jag inte.
Jag vaknar och ser ut som en avdankad pundare :S
Jag kräver en dusch och spackel innan jag är presentabel.
Livet är orättvist men så äre

Nej men Marie...in i duschen!!
Japp

http://www.youtube.com/watch?v=s1tAYmMjLdY


Kommentarer
Postat av: Silla

PÅ morgonen visar människorna sitträtta jag: hehe...Jag ser likadan ut på morgonen... hahahaha

2011-02-12 @ 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0