Gym

Johapp, har inte lyckats göra mycket vettigt idag.
Plockat ögonbryn, skrubba kroppen, smöja, måla naglar och fika med en vän.
Men sen skärpte jag till mig, jag började tagga för gym.
Ingen ursäkt att slöa till bara för att jag inte är på topp. Jag får helt enkelt anpassa gymandet efter hur jag mår.
Så konditionsträningen blev bara uppvärmning och sen gymade vi. Satan vad skönt det var!
Är så glad att jag kom iväg.
För sinnesron som infunnit sig är underbar.
Det var hur härligt som helst.
Sen passade jag på å tanka och handla på vägen hem.
Stekte lite äggröra och sparris när jag kom hem, och för att få lite kött i mig gustafskorv till. Smaskigt!
Nu ska jag starta helgens sista tvättmaskin, diska upp lite och invänta solsidan.
Sköön söndag.
Den blidde riktigt bra tillslut.
Och imorgon, ny vecka nya tag!

Taggar gym!

Så nu ska jag lägga på en rem
KRam


http://www.youtube.com/watch?v=vHtBn5vb038
Finns bara en i mina tankar då


Kommentarer
Postat av: Silla

Så söt...

Fan va du är duktigt...Önska jag hade lite motivation till att träna men det har jag inte alls.. Har aldrig haft heller...Jo när jag träna handboll 100 årsedan...

2011-02-13 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0