i can´t live with or whitout you

http://www.youtube.com/watch?v=XmSdTa9kaiQ
Ibland har man inget val utan man vill en sak, eller inget alls, men känslorna lever sitt eget liv.
Men det går att hålla ifrån sig genom att hålla tiden uppbokad med annat.


Ny dag nya tag. Fortfarande sjuk. Meen det går ändå.
 Har haft massor på jobbet, vilket jag uppskattar, jag gillar att ha massor att göra.
Och jag har börja ta vara till varje tillfälle att röra på mig. Så på lunchen idag fick jag med mig Mackan ut på en rask promenad. Solen strålade från en klarblå himel. Ljuvligt ljuvligt och lite piggare blev jag av den friska luften och av att få solljus. I vanliga fall når ju solen knappt mig nere i bunkern jag sitter.
Så det var lovely lovely.
Men inget gym idag :(
Och det stör mig. För även om jag tycker det är asjobbigt att pallra mig dit, så tycker jag det är ännu jobbigare att inte gå dit. Så det kliar lite i kroppen och jag funderar på en löparvända innan sängen.
Och jag funderar på å kirra barnvakt imorgon så jag kan gyma en sväng innan jag far hem. Nästa tillfälle är ju inte förrän på lördag. Och det är för långt glapp.

Sen kan jag bli lite full i skratt när folk försöker tota ihop mig med killar de känner. Hehe snällt, meeen jag totar gärna själv om jag vill.
Jag vet att de menar väl, men tänk om jag faktiskt vill vara själv och andas ut.
Jag tänkte på det häromdan...att jag borde dejta. Att det inte är bra att låta allt sånt passera. Men å andra sidan, jag dejtade mer än jag trodde hela förra året när jag började tänka efter. Och alla var trevliga killar som såg bra ut, och ändå var det jag som backade ur alla gånger.
Så tack alla snälla som tänker på mig...men jag behöver ingen hjälp! :D
Inte på den biten i alla fall.


Och vet ni vad jag verkligen hatar...att skrapa rutorna på bilen! Det är så värdelöst så det finns inte!
Meeen snart snart är den sässongen över och jag kommer gnälla över att det känns som att kliva in i en bastu när man ska åka ngn stans ;)
Tack och lov för AC!

Nej fixa lite då
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Skrapa bilrutan hatar man nog när man harbil...Men jag bara längtar tills jag harkörkort o får skrapa min egena bil ;-)

2011-02-10 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0