kallt

Jag vet att det är vinter, men måste det vara typ 367 jävla minusgrader?!! Vintern behöver ju inte ta kål på en!
Att stå i en pulkabacke när det är såhär kallt går tvärbort...likaså badhuset, jag fryser nämligen där. Dessutom behöver jag en ny bikini. Helst en som tranformerar kroppen helt när man drar på sig den. Jag läre nog få leta ett tag...

Men jag hade lovat kidzen en fika på stan.
Och jag mitt dumma nöt drog på mig bekväma varma kläder...som jag ser tjock ut i, en stickad klänning som inte gör underverk direkt, istället får något snyggt. Och det är alltid då man förr eller senare önskar att man dragit på sig något snyggt och att man hade fixat sig lite mer...och ja det önskade jag :S 
Skulle handla en ny underlagskräm, men den jag brukar ha var slut. Såklart.
Så jag köpte en annan...en underlagskräm med anirynk effekt...hahaha snart kommer jag vara len som en babyrumpa i nyllet ;)
Kollade lite i affärer men hittade inte på mycket. Sen dags för fika. Varenda jävla fik var ju tvärfullt!
Vi var runt på alla innan vi tillslut hittade ett där man kunde sitta.

Jag och Pakako påväg ner på stora staden Sala. Jag alldeles för ofixad visade det sig :S

Ungarna fick önska sig vad de ville till middag, min fantasi var tvärslut.
De önskade sig tacos, bra val! Gott och enkelt att göra.
Så nyss har vi käkat tacos. Disken är avklarad och ungarna leker på rummet.
De gör de alltid när jag ber dem städa sitt rum ;)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på en såndär tonårscollege-film. Och de är alltid lika töntiga, samma saker händer...snygg tjej möter snygg kille, massa kommer emellan och fest fest fest...men jag gillar dem pinsamt nog.
Det är något med kärlekshistorierna...jag vet ju att de får varann till slut, så jag kollar fast filmen är skitdålig egentligen :D

Så in i vassen trött, önskar att kvällen är slut snart så jag får lägga barnen och kan lägga mig i soffan under en filt, kanske ett glas vin kolla på en film och sen lägga mig. Trött trött trött!!
Men imorgon är sista dagen med kidzen, för måndag morgon lämnar jag dem, sen hämtar Magnus imorgon.
Sen är dom hans hela veckan. Och jag kan ägna mig åt jobb och träning.
Förrutom att jag lovat ta dem extra på fredag kväll, xet vill hitta på något en kväll utan kidz. Och det kan jag förstå, så jag tar dem då. Sen är lördag kväll min.
Och jag måste hitta på något, annars kommer jag ju bli deprimerad. Äta ute? Bio? Middag och vin hemma? En öl på krogen? Något och inte själv.
Har ju hela veckan på mig.

Nej nu ska jag glutta vidare på den töntiga romantisk komedin. Får nog väga upp med skräck senare ikväll ;)


http://www.youtube.com/watch?v=5bF-8cCCNoY
All I want is You

Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Så mysigt ni hade det vid matbordet...Härligt..



O hade du bott nära mig så jade jag åkt med på fika idag...LÄNGTAR efter ett cafe...

2011-02-19 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0