krassligt värre

Trots gurglande med saltvatten och tidigt i säng så vaknade jag med feber och en hals som jag med glädje hade kunnat amputera.
Men utbildning idag på jobbet...och även om det inte är det så läre det jobbas.
Pallrade mig in i en het dusch, fixade så gott jag orkade. Som tur var skulle jobbet bjuda på frukost så det behövde jag inte fixa.

Inte nog med att jag är sjuk, varenda muskel värker som faaan, minsta rörelse gör att de protesterar med att smärta :S
Att köra bil gör ont, att frysa gör ont och jag går som om jag hade en kropp gjord av metall..stelt å sakta.

Och till min enorma besvikelse var det hur djävla mycket snö som helst ute i morse!! Alltså jag såg att det snöade igår kväll, men hade i min vildaste fantasi inte föreställt mig att det skulle bli så mycket!


Massa snö och en sjuk jag

Alltså jag vet att det är februari. Att det är flera månader kvar innan vår. Men vintern känns som om den varit evighetslång, även om veckorna går enormt fort. Jag orkar liksom inge mer vinter. Jag hade lyckats inbilla mig att det inte skulle komma mer snö!
Det kändes som ett baksalg. Sjuk och snö, kan det bli värre! :(

http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk
Känns som om texten är jag just nu, inte för att jag vill, men för att det är så

Jaha och ingen träning idag. Får se om jag kör ett pass yoga senare ikväll för att mjuka upp kroppen.
Men nu en het dusch, har ju lite kvar av dagen och en del kvar å göra :D

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0