Lilla trollet

Klockan ringer....snooze...ringer igen snooze..igen...snooze
Efter en timmes snoozande...satan :S Jaha upp, trött slö sliten.
Man ska inte sitta uppe till ett på nätterna!!!
Men efter en kopp kaffe och lite musik så börjar formen infinna sig.
Dessvärre har ju tiden minskat ännu mer.
In i duschen, smörja fixa trixa.
Okej...tio min kvar. Det resulterar i trollhår och en taskig makeup!
Mitt hår har självfall så om jag inte fönar och plattar ser jag lite lätt vild ut.
Men har man tio minuter på sig så har man. Bara gilla läget...och undvika klienterna på jobbet idag.
Det finns nämligen de som hävdar att det ser ut som om jag nyligen roat mig kungligt mellan lakana i håret när det inte är fixat...
Kommer in till min chef. Sätter mig...han tittar på mig, pratar vidare med en annan kollega.
Tittar upp på mig igen och utbrister:
Men vad har du gjort med håret? Så kan du väl inte se ut, du måste ju åtminstonde ta å kamma dig.
Sen flinade han stort.
Så ja jag överdriver inte, jag ser ut som ett busigt troll i håret...på riktigt!
Men jag luktar gott och är len i alla fall :D

Lasagne blev det till mat ikväll. Och jag vet inte alls särskilt nyttigt...men det är gott, enkelt och är så jäkla bra i matlåda.
Dessutom gillar de flesta lasagne och jag har ju haft matgäst ikväll. Sen en sallad med feta och massa gott i så det funkar absolut! Och vi tjuvdrack ett glas rött till de :)
Ingen träning ikväll heller eftersom jag har haft sällskap.
Så imorgon bara måste jag iväg.
Om man tittar noga och kisar lite börjar det nämligen synas lite att jag tränat...eller neee men det känns lite på kläderna i alla fall :D
Så bara fortsätta!
Och inte har jag fuskätit någon semla heller...fan det måste jag göra någon dag. Man får passa på när det är semeltider, för vill man ha semlor i Juli får man ju baka dem själv.


Så maten var supergod iaf.
Och jag fryser och fryser. Så jävla satans kallt överallt!
Less påt! Och ingen brasa och inget badkar!
Imorgon äre äntligen fredag igen. Sista dagen innan jag har semester dessutom!
Najs kan man helt lugnt säga.
Och nej jag har inget roligt att skriva idag över huvud taget..eller jo men jag hoppar de ;)
Är trött slut och kall.
Så tidig kväll för att orka sista dagen och sen ha helg!
Yeey, träning och lite bus. Det blir hur bra som helst :D
Ha en kanonkväll

http://www.youtube.com/watch?v=os_y7jtUBZw
Så mäktig på hög volym!

Kram



Kommentarer
Postat av: Silla

Vi testar om det går från iphonen nu när jag ändrat ..

Du var säkert lika söt som alltid.. Men såg lite nypippad ut i håret... He he.. Skojar.....

2011-02-25 @ 10:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0