Lördag och sol!!!


Knatade i det soliga vädret och handlade för att kunna erbjuda mina föräldrar annat än havregrynsgröt till lunch.
Belv lite tråkig men enkle mat, fläskfile, en sallad med kallrökt skinka, feta och avokade, pommes och salsa- och beasås. Snabbt enkelt och mättande. Lite Hakona Matata över det hela.

Sen tog vi å vilade lite eftersom jag envisades med att vakna alldeles för tidigt i morse...
Och att ha en stor rumpa är bra till mycke, tex att ha som huvudkudde ;)
Sen kom mina älskade älskade föräldrar. Så skönt å se dem igen. Lilla mamma och pappsen. :)
Haha och mamma såg min tv...så nu är hon övertygad om att hon måste köpa en ny åt mig. De är så gulliga.
Så vi åt lite och jag fick hälsa på minis som hade blivit rakad, jag kände inte ens igen henne!!

Kolla vilka snygga gardiner jag har!! Älskar dem :D
Å mammsen å pappsen ♥

Så nu har de åkt tomt tomt...och ungarna till sin pappa. Så här sitter jag och klurar. Vad ska jag hitta på ikväll?
Jag ska vila en stund...sen vet jag inte. Det är blankt. Hatar det. Är dålig på att vara själv, dålig på att inte ha något att göra... Gymet, springa ringa en vän kanske. Men enklast vore om någon ringde mig och sa: Marie kom hit så tar vi en öl och kollar en film, eller lirar tv-spel, eller pratar skit hela natten.
Men ingen har då ringt än...
Så under tiden, vila lite:

Sen surfa lite och se vad som händer å sker:

Haha gissa om jag har lite å göra just nu ;)
Och det är jag DÅLIG på

http://www.youtube.com/watch?v=g-mR8jEfxYE

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0