mmmm ljuva semester

Efter nästan ett dygns sömn i morse så hade jag ont i ryggen och var stel som ett cementrör...japp jag kan inte ens sova hur länge som helst. Jag förvandlas då till en stel värkande långsamt gående sak. Typ Zombie.
Japp väldigt lik en zombie faktiskt, jag har till och med hudfärgen för att matcha tanken.
Och till min stora lycka...vänster axel är helt paj, kan knappt röra den. Så vilar en eller två dar till från gymet och ser hur det utvecklar sig. Har jag tur släpper det, annars får jag anpassa gymandet efter den jävla skitaxeln.

Så första dagen på sportlovet. Vi skulle till Avesta för att bada. Det är mindre kallt i Avestas badhus än i Salas.
Heby ska tydligen också vara bra, men får testa det någon annan dag.
Var meningen att jag och båda min grabbar skulle åka. Men igår kväll ringde Antons kompis och ville leka idag, så Anton har varit hos en kompis hela dagen.
Trevligt för honom, och faktiskt skönt att umgås med bara en av sönerna ibland faktiskt.


Så det var jag och pakako för hela slanten.
Och jag har ta mej fan lokalsinne som en cocosboll...
När vi närmade oss Avesta kom jag på att det var så länge sen jag var på badhuset där så jag hittar inte riktigt...
Men är man proffs på att åka fel så är man ;)
Men jag ringde min livs levande GPS och fick en grym vägbeskrivning så vi kom rätt till slut...eller på en gång. Snacka om skicklighet, körvana och en grym GPS! ;)


Jag och pako inväntar mitt sällskap. För ja jag tycker det är liite halvtråkigt att åka själv. Mycket roligare att ha någon annan vuxen att prata med. Så jag raggade såklart upp sällskap.
Med liite ångest över att glida i en rödsvart bikini utan att ha exponerat huden för en gnutta sol så stövlade jag blek ut i badhuset.
Och vi kan säga såhär, ångesten var borta på två röda! Hahaha nu ska jag vara elak men fy sjutton vad folk ser ut i bland. Och tack och lov för det, vad jag älskar dessa udda människor som helt obekymmrat stövlar runt.
De gör ju att jag ler stort och är hyfsat nöjd ändock :D
Sedan finns det extremiteter åt andra hållet...
Föreställ er detta.... 45 år ca, söndersolad i solariet så huden är sådär läderaktigt grådassig och oelastisk, smal midja och silikontuttar av storlek H-kupa. Hon såg ut som om hon fick uppbringa all sin kraft för att hålla sig upprätt och inte stupa frammåt...lagom är faktiskt ett bra ord ibland :D
Huvudsaken hon gillar sina tuttar.

Har i alla fall haft en skön dag. Nu blir jag ensam i eftermiddag då kiddozarna ska åka och gratta sin farfar.
Bjuda in en vän på fika...åka och gyma fast jag borde låta axeln vara, läsa en bok, kolla en film hmm finns ju massor å välja på!
Hur som blir det nog kanon.
Och imogon ska vi tillverka pinjator.
Ha dä
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Så ina och mysiga bilder...

2011-03-01 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0