Ooo långledig :D


Gymtime! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZQ2nCGawrSY
Älskar!

En hektisk dag på jobbet. Haft fullt upp hela dan. Like it!
Och riktigt skönt att få gå hem då.
Och till råga på allt, jag har semester några dagar till veckan. Tyvärr bara måndag-onsdag eftersom jag och Mackan inte får vara lediga samtidigt utan måste komma överens. Och som tur är har vi aldrig problem med det. Är helt ok att gå in och jobba torsdag fredag ju :)
Och idag godkännde till och med min chef frisyren jag hade ;)

Hem käka och efter två hela vilodagar var det dags att pallra sig till gymet.
Min träningskompis skulle ju inte med och det är ju fredag. Fan vad najs å tända ljus krypa upp i soffan under en filt med ett glas vin och kolla på film.
Men efter mätningen av midjan idag och insikten om minus fem centimiter så...bytte jag om och åkte.
Funderade ett tag på om jag skulle stoppa vin i vattenflaskan och smuggla med mig en påse ostkrokar att ha som sällslkap på löpbandet ;)
Hehe nejdå
Det gick riktigt bra! Jag närmar mig raskt mitt mål i löpning, jag blir bättre och bättre på själva gymandet och jag har lagt på rodd efter gymandet för att ännu mer trimma kondisen.
Så supernöjd!

Nu är jag hemma i min lugna vrå igen. Lite uppe i varv, tar ett tag att landa när jag tränat.
Men ska strax hoppa in i duschen och sen krypa upp i soffan med gosigaste bästaste:)
Så får vi se hur länge vi orkar vara uppe ikväll.
Hoppas på att lyckas sova lite länge imorgon, sen står städning och handling på schemat :S
Men skönt när de är klart.
Ha en skön kväll

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt medsemester...vill jag med ha...SEMESTER inte hemma med sjuka barn... he he

2011-02-26 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0