Party like a rockstar

Skulle varit coolt att säga att jag gjorde. Men nejdå, inte som en rockstar.
Jag drack inte särskilt mycket, men blev duktigt berusad ändå.
Så då kommer nästa fråga...hade jag kul?
Oh yes, det var en helt overklig kväll. Jag hade jättekul och ja jag vet inte hur jag ska beskriva den...mer än att jisses å satan i gatan! ;)
Sen är det nog bäst att inte säga mer om den, mer än att det var precis vad jag behövde!
Och nu är jag nöjd ett tag framöver kan jag säga, det får dröja tills nästa gång jag går ut, så stan hinner glömma mig till nästa vända ;)
Dessutom...4 veckors träning och kost bortslängt på en kväll...och idag, jisses å satan i gatan vad dålig jag varit!
Men jag kan nästan tycka det var värt det iaf.

Min räddning idag...det och massa massa sömn.
Och jag har faktiskt lyckats sova!

Å Jojje, najs najs hörru, tack för mailet! Värmer å höra, men jag orkar inte sparka boll just nu...
Bara så du vet. Dessutom, jag framstår som bättre än vad jag är ;) hehe

Nu har jag iaf piggat på mig, jag ringde och tog hit kiddozarna för vi ska åka å bada imorgon bitti.
Så vi slog på stort, tände ljus och gjorde chokladpudding, jag har ju ändå sabbat helgen så då kan jag ju göra det rejält.
Jag har ju semester nu i några dagar. Så imorgon drar vi iväg och badar en sväng. Ska bli skönt, allra helst bastun ser jag fram emot.

Och jag missar solsidan idag :( Ungarna har slarvat bort tvdosan och det går inte byta kanal utan den...så det enda som går att titta på hos mig är film eller Nicelodeon. Skitirriterande :s

http://www.youtube.com/watch?v=9y-bXoid3Pw
Inte riktigt så illa ställde jag till de :D

Nej ha en kanonkväll
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0