råd

Att få råd av vänner.
Ibland är det bra råd, ibland skitråd, ibland råd man inte vill höra eller råd som räddar ens dag.
Oavsett är de vänner så finns ju ärlighet bakom och rådet är välmenat.
Jag fick ett råd av en vän igår. Jag blev först irriterad, jag bestämmer själv tack!
Mitt liv mitt val.
Men senare på kvällen funderade jag lite på det.
Mitt liv mitt val...men väljer jag det enklaste ibland för att jag är less å trött eller är det verkligen det jag inte vill.
Jag vill ju massor!
Ha ett fint hus med stort kök, eldstäder och ett gym i källaren, jag vill ha en MC, en gittarr så jag kan lära mig plinka lite, jag vill resa, kan tänka mig en sladdis ja jag vill massor.
Vill jag det själv...nej såklart inte egentligen. Men det är enkelt själv.
Så efter att ha funderat ett tag, så tänker jag ta vännens råd.
Bära eller brista kan inte bli mer än fel.

Idag har jag en bra dag.
Håret sammarbetade för en gångs skull och av någon anledning får jag massa bekräftelse.
Lite kul, förlåt att jag hänger ut dig, tänker inte nämna namn, men kul. Jag fick en vänförfrågan på FB igår kväll.
Ingen jag alls kände igen, men vi hade en gemensam tjejkompis. Så jag slängde iväg ett meddelande.
-Vem är du?
-Ah jag tyckte jag kände igen dig, men det kanske jag inte gjorde fick jag till svar.
-Aha jasså du, så vad skulle du känna igen mig ifrån?
Haha då kom det, han hade tyckt jag såg bekant ut, klickat på mig, läst min blogg och tyckte jag verkade charmig, jordnära och målmedveten. Så han testade.
Kan bara säga Thanx, sånt gör mycke till :D
Och nog fan har han lite rätt...han glömde bara sexig, rolig och en underbar tjej ;)

Så vad ska denna pingla göra ikväll då?
Jooo gissa det...jag ska gyma!! :D
Sen basta lite är tanken, kan behövas när det är så kallt.
Fördjävla synd bara att man inte får ta in en öl på detta bygge, får nöja mig med vatten och fruktstund i bastun.
Sen blir det en sen kväll, för ikväll ska jag som sagt ta ett råd.
Så det blir kanoners har jag en känsla av.
Jag tänker då ha en skön kväll och imorgon är det onsdag...redan!! Det går för attans fort!




http://www.youtube.com/watch?v=gdmHHoI9beM
Ingen av mina favvolåtar. Men när jag snackade men en kompis igår berättade hon att hon lyssnat  på den en miljon gånger under dagen för att försöka lista ut om han mördade henne. Hon kom inte fram till något...så jag lära ju lyssna. Jag vet faktiskt inte heller...

Kramen



Kommentarer
Postat av: Silla

Ofta är råd bra, men fortfarande är det man själv som ska bestämma....kram

2011-02-23 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0