Rockland


Ja just ja...I´m back! Jag har fått distans, vilat lite från skrivandet och passerat gå.
Så då var det dax att börja skriva lite igen.
Inte för att det händer så mycket i mitt liv, eller jo jag snackar skit, det händer massor. Men inte sånt som är av intresse för andra.
Meeen idag fick jag frågan. När ska du börja blogga igen...så ja när?!!
Man kan ju vänta på sen, längre fram och imorgon. Men min tanke blev nu. Jag försöker ju förändra allt annat i mitt liv, få rulians, få saker att hända, hitta rätt.
Så varför vänta, det har jag ju slutat med :D


I lördags var vi i alla fall hemma hos mig ett gäng. Vi käkade och drack. Umgicks, pratade, skrattade och bara var. Jag hade haft huvudvärken från helvetet heela dagen. Jag och Hannisch hade biljetter till rockland, så vi tänkte skita i att åka upp. Men i sista stund kastade vi oss upp dit. Jag mindre snyggad och fixad eftersom huvudvärken gjort att jag sket blanka fan i hur jag såg ut. Jag hoppades helt enkelt att jag och andra skulle lyckas med att supa mig snygg ;)



I alla fall trots brist på snyggande så hade jag riktigt trevligt, eller till och med skitkul. Jag drack, dansade, pratade med massa känt och okännt folk. Men kvällen fick ett ganska tidigt slut...mellan 00.00-01.00 fick jag ringa skjuts hem hehe
Söndagen Satan i gatan vad förbannat asdålig jag var!!! AAA så då kom jag på...träning och GI ska bli min gebit fullt ut ett tag. Behöver bli mer tillfreds med mig själv. Och sen dess är jag slavisk...i alla fall 98%
Haaha

På lunchen idag gick jag och Göran på ICA.
Vid kassorna kommer en stor karl fram. Runt 45, lång och bamsig. Han ler stort och säger:
Hade du kul i lördags?
Jag gjorde stora ögon, blev helt tyst och hörde hjärtat slå medans i mitt huvud:
Meeeen satan...vaffan gjorde jag i lördags...jag har väl inga minnesluckor!!! AAA vem är han, jag känner igen honom...hur faaan vet han vad jag gjorde i lördags?!!! Vem vem...
Jag svarar lite sakta...ja men jo det var trevligt
Men i huvudet mal fortfarande tanken om att...
vad har jag gjort med honom?!!! Och varför?!!
Hehe sen klickade det till...det var ju för sjutton dörrvakten på Rockland! ha snacka om att pusta ut. Och trevligt att bli ihågkommen :D

Sen måste jag bara säga...jag är värdelös på att tacka nej till dejter...utan Hanna hade jag inte gjort det idag...och då hade jag behövt gå på en dejt som blivit helt fel. Det är smickrande och trevligt att få frågan. Men ibland är det inte läge

Jaja nu ska jag yoga lite innan sängen.


http://www.youtube.com/watch?v=TUr_392DXGc
Till Lotta, du är en hjälte!

Kraam


Kommentarer
Postat av: Silla

Ha ha ha..ja tänk vilka 100 tankar som gick igenom ditt huvud...



Ni verkar ha haft det mysigt..så skönt...

2011-02-02 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0