Saknar så fort de gått utanför dörren

Alltså...först och främst ett förtydligande.
Jag fick frågan på mail...vem spelar spel!
Haha ingen! Inte nu...det var bara allmänt sånt som jag irriterade mig på.
De har jag ju såklart slutat höra av mig till, jag svarar inte ens om de hör av sig.
Jag lessnade ju helt enkelt. Så det är ingen som spelar spel nu :D
Utan en allmän reflektion som jag har lite nu och då om alla möjliga saker.
Jag tänker nämligen enormt mycket på allt möjligt. Det är aldrig tyst i mitt huvud.

De senaste dagarna har jag varit trött.
Och börjat bli lite less på mina ljuva goungar.
Det började liksom bli dax att åka till pappa.
De slåss och tjatar och donar...och jag såg så myckte fram emot min ensamma vecka.
Då jag inte behöver städa från morgon till kväll, laga massa mat, tvätta fler maskiner per dag och tjata...detta eviga tjat!
Men jag hann bara lämna ungarna till skolan i morse så hade jag lust att ropa...vill ni komma och hälsa på ikväll?
Jag saknade dem så fort de klev ur bilen...
Vad sjutton ska jag göra med all min tid i en vecka?
Visst träna är självskrivet, likaså jobba...men sen då?!!
Aaaa jag är ju inte van att bara ta det lugnt. Jag är van vid tjat, gnat, läxläsning, städning, matlagning, skratt, mys och diskussioner.
Men jaja skönt att inte behöva stressa på mornarna i alla fall :D
Sen får jag väl helt enkelt använda fantasin och hitta på grejer.
Så äre ngn som har tråkigt, kom förbi och ta en kaffe och prata skit en stund :)

Skulle kolla till mina klimpar igår, när jag kom in i rummet låg minstingen med tomteluva och nalle i sängen :D
haha söt!!


Och den andra godingen sov räv ;)

Klev upp på vågen idag, med stora förväntningar. Tre veckors gym, löpning och bra mat, minst två kilo ner...
Jo men tjena grattis och välkommen till verkligheten!!!
Upp ett halv kilo! Hur i hela jävla helvete!!!
Är det lagens om alltings jävlighet?
Hur ska jag nu hitta motivationen att fortsätta träna och äta såhär när det inte ens ger resultat?!!
Jag sneglade både en och två gånger på semlorna i affären idag...men nej, jag tänker inte ge mig än!
Lite till så kanske det går.
Meeen fffyyy fan vad inte glad jag blev :S

Jahapp, fixa det lilla som finns å fixa här hemma, inge stökigt alls!
Sen gym...vill inte idag :S
Håll tummarna för att jag gör ett bra pass ändå!
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=_sK2pp2Vkto






Kommentarer
Postat av: Silla

Jag vet inte vad det ärmed domtomtemössorna men my springer runt med dom hela tiden nästan..

När ja bara hade Ken o Krille (krille var ju stor) så varannanvecka, tycker jag att det var underbart att bli själv en vecka..Men lika underbart att få em efter en vecka...

Tien gick åt till att flörta, sitta på nätet, träffa vänner ochjobba jobba jobba...

2011-02-21 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0