Spel

Jag upphör aldrig att förvånas över alla dessa spel!
Visst jag köper att när man nyss träffat någon att det är lite spel med, man hör av sig lite strategiskt och det är en viss ton i sms och konversationer. Men sen då?
Ska man spela hur länge som helst?
Jag är fan 31 år, jag kan vara rak både med bra och dåligt, jag kan stå för vad jag vill och lägga ner den sortens spel för ett mer naturligt beteende.
Men så funkar det tydligen inte...man ska spela i det oändliga tills det nästintill liknar en maktkamp.
Men sorry, då kommer jag sluta höra av mig.
Jag tycker lite spel är kul ett tag, sen tröttnar jag. Jag har bättre saker för mig att göra med min tid.
Så vill folk spela så gärna för mig, men jag kommer lessna. Så äre bara :)

Söndag...tråkiga tråkiga söndag... Eller?!!
Jag vaknade och var på äckligt bra humör.
Och det är jag nu också.
Imorgon lämnar mina juveler mig en vecka...och standard är då att jag fuskar och städar och tvättar idag för att ha lite ledigt en vecka.
Men kan jag vara seriös? Nope...mina barn är ju här sista dagen så vi kan väl ha lite kul när vi städar och lagar mat. Så vi dansar och sjunger och leker samtidigt.

Seriösa vi försöker städa...och det tar tid att städa i vårt hem ;)
Samtidigt lagar jag mat. Fläskkotletter. Absolut ingen favorit. Om man inte bryner dem och sen kokar dem länge i fond innan man reder dem med grädde och låter de koka ett tag till. Då har man ett mört, smakrikt kött. Fläskottletter är ju bara torra annars, men inte såhär. Till det får mammsen en sallad och kiddozarna pommes.

Sen taggar jag...taggar gym :D
Dags igen. Jag måste tillstå att jag är inte riktigt på humör, men jag blir, bara jag kommer dit.
OCh min trogna träningskompis har redan hört av sig, så det blir av :D
Målet i huvudet så kommer det gå kanoners!


Bloggar, städar, lagar mat, taggar allt på en gång :D

Sen jag fattar inte...mina barn tänder taklampor överallt. Jag HATAR taklampor. Jag vet inte ens varför jag har dem.
Tycker inte om ljuset det är för skarpt. Jag gillar smålampor överallt och tända ljus. Det blir ett mjukt tilltalande ljus. Så jag springer och släcker å släcker.
Hur svårt ska det vara?!!
Och att sitta ner å kissa...jag försöker intala dem att de ska sitta och kissa. För varje dag får jag städa toaletten...det skvätter. Så talat jag om det. Sonika svarar båda två...det är inte jag!
Nehe men det är väl jag då! Jag har väl någon satans penisavund och försöker stå och kissa...NOT!
Jag gillar min blomma ;)
Neeej städa tvätta och laga mat vidare, så allt är klart lagom tills jag ska åka till gym.
Hare götta
puss

http://www.youtube.com/watch?v=l6sJmDAV1Fk


Kommentarer
Postat av: Silla

Så roligt ni har det när ni städar..

Jag ska också städa idag för att slippa imorgon..

Men mys rum måste jaggöra i morgon när hon inte är hemma..

mmm vilken underbar mat ni ska ha idag... Härligt...



SANT...spel kan dom spela någon annanstans...

2011-02-20 @ 16:14:09
Postat av: Silla

ps! Kiss o Ken....Hmmmm..samma sak som hos dig...det är aldrig han..Men det händer bara när han e hemma...

2011-02-20 @ 16:14:55
Postat av: Alexandra

söta bilder :)

2011-02-21 @ 08:34:09
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0