stackers lilla mig :(

Jahapp...då ska vi se:
Vad händer alltid mig så fort jag börjar träna?
Jooo jag blir sjuk!!!
Har helvetets ont i halsen och feber förrutom träningsvärken som plågar min stackars kropp.
Men den här gången ska det inte få mig att sluta. Så efter jobbet idag drog jag till gymet, konditionsträningen var grymt jobbig idag...halsen värkte, kroppen värkte och jag hade liksom ingen kondis. Men skam den som ger sig, jag ökade farten på bandet istället...hehe
Hela gympasset var jobbigt, och nu sitter jag i soffan och har ont i kropp och hals och är stel som en djävla pensionär :S

Imorgon kör jag nog bara kondition en 20-30 min och ger mig där. Problemet är att jag troligen inte kan träna innan lördag nästa gång.
Meeen mina muskler behöver vila lite. Jag får väl köra ett par yogapass och några springturer hemma för att underhålla lite.

Jahapp, hem in i duschen. Det är såå skönt att duscha, även om jag nästan skulle kunna döda för ett badkar.
Men det är så jobbigt efter, smörja, föna, platta dona...
Och jag orkade inte laga mat idag.
Så det blev havregrynsgröt med lingonsylt och ett par hårdbrödsmackor. Gott gott men kanske inte den bästa maten efter träning.

Efterduschen fix
Kolla in den charmanta dubbelhakan...den är snart borta! Ha!

En av mina älskade vänner hörde av sig idag. Hon hade fått för sig att hon var en usel människa. Det är hon inte. Världen är nämligen inte svart/vit...så sanna sanningar finns inte alltid. Så äre bara.
Bara för att det brukar eller ska vara så, betyder det inte att det är det. Ibland så är det inte så enkelt och då får man göra så gott man kan.
Vi är inte mer än människor, ingen av oss. Vi gör inte enligt andra alltid alla rätt. Men samtidigt vad vet folk om hur ens liv ser ut. Hur det känns hur man mår? Nej ibland är fel rätt och rätt fel.


http://www.youtube.com/watch?v=iyJEytBlp1I
Gary Morre är död, en av hans mest kända

Neej kan jag inte få det jag vill ha, då vill jag inget alls ha

Ha en skön kväll. Själv ska jag krypa ner under en filt framför tvn och tycka synd om mig själv som mår så dåligt och har så ont och är så ensam
Hehe
Kraam


Kommentarer
Postat av: Jennie

Träna inte när du har ont i halsen eller har feber :( Det är rent av farligt. Puss

2011-02-07 @ 19:40:37
Postat av: Silla

Du ser träning är farligt...SLUTA direkt ;-)

Du vet att du kan köpa ett badkar och stoppa in..Så slipper du bara duscha...Jag hade aldri g klarat mig utan ett badkar..Älskar att bada...

2011-02-07 @ 22:46:33
Postat av: Hanna A

Krya på dej Bästa!! <3 Var rädd om dej å ta det lugnt med träningen!! Man kan inte ta igen 15 års träning på en vecka, det blir aldrig bra!! Jag vet för jag har försökt ett antal ggr... ;-) Skaffa ett badkar så kommer jag och leker spa hemma hos dej... :-D Puss

2011-02-08 @ 07:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0