trött och uttråkad

Hade en skön kväll igår.
Och Jacob spydde bara en gång i natt. Men attans vad trött och slut jag är. Kan knappt hålla mig vaken.
När klockan ringde i morse så trodde jag på riktigt att jag skulle avlida.
Huvudet sprängde och konsistensen där hjärna och näsa hals borde sitta var snor... :S
Men Anton har ju skola och skulle dessutom simma klädsim idag så var bara upp.
Oduschad med håret i en tofs och mjukisbrallor stannade jag innan skolan på OK och inhandlade nödvändigheter:

Yes! Enda sättet att överleva just nu.
Och när jag lufsar in som en pundare blek, trött och väldigt osnygg så står det en apsnygg kille och tankade. Tack så mycket, vaffan tanka senare på dagen!
Och han tittade, skulle jag också gjort när det springer en blek hostande pundare förbi :S

Pakako är iaf piggare idag. Inga kräkningar och han orkar hålla igång lite.

Så han roar sig bäst han kan. Inlines, tv, tidningar, spel
Men jag då...jag har olidligt tråkigt!
Jag menar, hur kul är det när man inte kan hitta på saker, åka och hälsa på någon eller ta emot besök?
Ifs har jag haft kaffesällskap en stund på förmiddagen...meeen ändå, bara tanken är tråkig!!
Men jag ska faktiskt ta och försöka sova en stund.
För annars vet jag inte hur jag ska orka gyma!
Allt snurrar vid minsta ansträngning och jag mår inte sååå bra.
Men jag har en plan, kolhyderater innan träningen, jag ska faktiskt äta pasta och sova innan så blir det nog kanoners!
Anton är ju hos en kompis, så det är bara jag ock Pajko, och han ligger i sängen och kollar på tv nu.


Jag har redan bytt om för träningen och försöker tagga och hitta energi. Det går sådär...men så tittar jag på bilden...och jag måste!
För om några månader är linjerna slankare, fastare och förhoppningsvis lite mindre.
Jag vill, jag kan och jag SKA!

Så jag längtar till min stund ikväll. Då det är jag, musiken, träningskompisen och ett helt gym. När svetten rinner, kroppen jobbar och tankarna flyger sin kos. Koncentration, focus och arbete.
Härligt!
Sen hem och äta något nyttigt, en het skön dusch som får musklerna att slappna av och kroppen att bli fräsch. Ljuvligt ljuvligt! Sen får jag se vad kvällen har att bjuda på. För när jag tränat på kvällen är jag pigg sen och kan inte sova på flera timmar :)

Ha en toppendag nu!
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=VZt7J0iaUD0


Kommentarer
Postat av: Silla

Rullor inomhus... HADE ALDRIG GÅTT HOS MIG....



Krya på den lille(store) O ha en riktig mysig sömn i sängen och på gymet ..Svettas lite för mig också..

2011-02-17 @ 14:19:26
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. men oj tack så snäll du är :D <3

2011-02-18 @ 01:26:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0