ååå

det droppar från taken, solen värmer, det töar, himlen är blå.
Det är underbart!
Mitt kök har badat i sol heeela dagen :D

Enda nackdelen...jag måste putsa fönstren någon dag.
Men det är ju skitproblem egentligen.

Har myst hela dagen med ungarna, skönaste tightsen, skönaste klänningen och jag som inte gillar R´nB lyssnar på Rihanna och kan inte låta bli att sjunga med och svänga lite på höfterna.
Grymt skön dag!
Och ska strax börja med lite käk...jag behöver kött.
Billigt var det med fläskfilé, så helstekt fläskfilé med en god sallad.
För sen...med kluvna känslor beger jag mig mot gymet.
Tur Mackan jagade på mig lite och gav mig dåligt samvete för att jag inte tränat. :)

Min sköning har kommit på att varje morgon ska han göra 10 situps och 10 armhävningar.
Som en riktig militärisk coatch håller jag räkningen och peppar sötnöten som kämpar på.
Ljuva unge!

Så nu barfota ska jag ställa mig vid spisen, och så ska jag suga av...lägenheten! Duh!
Med dammsugaren...medans Rihanna sjunger Man Down :)
http://www.youtube.com/watch?v=0QsBuhzX7co


Kommentarer
Postat av: Silla

R&B som är den underbaraste musik som finns....

Jätte fin bild på dig...

Bra kidzen är på dig med träningen...Ingen är på mig ;-)

2011-03-02 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0