Ajajaj


Kan man säga...jag fick vad jag tålde. Och andra handleden ser inte bättre ut den heller. Tur att sånt läker snabbt!

Jahapp, fick min Pretty Woman igår.
Låg uppkrupen under en filt och kollade.
Den är bra fast jag sett den massa gånger.
Så ja visst hoppas man att drömmar går i uppfyllelse. Men jag la ner tanken på att bli hora i Sala.
Jag menar det finns flera saker som talar emot...mitt jobb är tex. kinkiga med vad man har för bisyssla.
Sen hur många snygga miljonärer kan finnas i Sala?!! Och kvart i två på Sala stadshotell får man ju det gratis...hur ska jag då lyckas få massa tusen i timmen...och vilken karl grejar den timmen?!!
Så näää jag får nog lägga ner det... ;)

Och ibland är jag lättövertalad...otippat. Så det jag tänkt undvika och INTE göra..precis det går jag in i.
Grattis Marie!! Vi hoppas att vinsten inte är ännu en katastrof utan att det funkar smärtfritt...hahaha jo eller hur! :D
Men men man lever bara en gång.

Nej nu ska jag vara social.
Trött så in i vassen det kommer bli så skönt att sova sen. Och hoppas att jag lyckas att gå i säng i tid ikväll...jag brukar tänka att jag ska det. Men senaste veckan har jag inte varit i säng innan ett på nätterna.

Tröttaste Marie som ska drömma om blommor i håret...

http://www.youtube.com/watch?v=efxDCg3_Ys4


Kommentarer
Postat av: Silla

aj aj aj

Det ser inte bra ut...

2011-03-16 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0