All planering föll

Ibland kommer omständigheter emellan.
Så planerna för kvällen är just nu nada...det blev inställt.
Slängde iväg ett mess till en vän för å höra vad denne må ha för sig ikväll. Inget svar, men jag hade väl inte väntat det heller. Men konstigt att man inte kan göra det när man är vänner.
Haft en bra dag på jobbet dock.
Skrattat mig fördärvad emellanåt.
Tyvärr stukade min lilleman foten på fritids igår eftermiddag. Fick hämta honom.
Vårdcentralen idag med sin pappa, och nu är de i Västerås.
Troligen är det brutet...skiiit! Stackars lilla älskade godisunge!
Tur att barn har bra läkkött.

Nej ska klura ut något att göra ikväll, för jag är pigg å gla och har ingen lust å sitta här å glo.


Trevlig fredag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Salle

Trevlig fredag själv!!!!!!!!

2011-03-11 @ 22:21:44
Postat av: Maria

Har missat att du har börjat blogga igen, men nu är jag här o läser iaf! Du skriver så underhållande, alltid kul att läsa! :-D

2011-03-12 @ 19:46:55
URL: http://ensammamammansvarld.blogg.se/
Postat av: Silla

Så tråkigt när det int eblir som manplanerat..

2011-03-13 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0