Grymt...sa grisen, och skinkan är saftig

Sovmorgon, vaknade 8.30...supernajs.
Ifs så hade ngn idiot glömt stänga av larmet så jag vaknade 5.30 först.
Men jag log lite, stängde av det och drog täcket runt mig och somnade om!
Sen har det varit en luugn dag.
Kaffe i morgonrock, helgfrukost, lite mer kaffe med sällskap.
Duschen, putsat fönstren i köket, pratat i telefon, städat kylen.
Sen gymet.
Japp det funkar, det går, jag kan och jag vill.

Vissa saker kan jag inte vinna, vad jag än svarar är det fel svar.
Ja jag vill är fel...för då går det inte.
Nej det är ingen idé är också fel svar, för det är inte vad jag vill.
Så vad svarar man?
Finns mitemellan...eller jag vet!
Fråga inte...gör!
Ge inga alternativ.
Jo jag vill...men det går ju inte.
Jag säger inte ja igen för ett nej.
Krångligt?
Ja

Meeen nu attan ska jag sitta å njuta av att vara skönt trött ett litet tag till.
Innan jag kryper ner i min lockande säng, och får lite skönhetssömn.
För imorgon drar en ny vecka igång igen.
Det går så attans fort, och snart är den här...sommaren :D
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

jA det finns vissa som det kvittar vad man svarar så blir det aldrig bra tycker man..

Låter som en mysig söndag..

Ha en mysig måndag...

KRAM Silla

2011-03-06 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0