gult

Är inte min favvofärg. Men det är färgen på mitt hår.
Och inte bara gult utan orange, brunt och lite rött. Jajjemen som en regnbåge, å andra sidan är ju regnbågen vacker...meeen inte mitt hår.
När jag fått en ide har jag fått en ide.
Ingen vits att intala mig annat då, för i mitt huvud så ser bilden bra ut.
Så i fyra veckor framöver ska håret se ut så och inpackas en massa. För ja håret blir som svinto av blekning.
Så det är gult svinto.
Men ska förhoppningsvis bli blont med mörkt underhår. Snyggt i sommar, hoppas jag! ;)

Och solen skiner idag. Så attans in i vassen skönt!
Har suttit ute med en kopp kafe och njutit.
Lördag, inga barn. 30+ på hotellet.
Ska jag gå? Neeeje det går ikke, ska träna imorgon och alkohol är ingen hit i kroppen då.
Så nyktert nöje får det bli ikväll. Vad vet jag inte ännu dock, men det löser sig.
Det gör det alltid.

Och bara så ni vet, jag har världens bästa mamma och pappa. Längtar hem, så tänker nog åka hem snart och umgås med dem. Lite trött i själ och hjärta, då behöver man kramas med sin mamms och papps.

Men trevlig lördag!

http://www.youtube.com/watch?v=6JnGBs88sL0&feature=related


Kommentarer
Postat av: Silla

Regnbågar är fina..

Du är med fin, men ja jag kan hålla med om att håret inte var fin färg just nu..

Men ibland måste man vara lite ful för att bli jätte fin..;-)

Hoppas du har en mysig helg... Kram

2011-03-19 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0