jag trodde

i min enfald att med åldern fick man vissa "krämpor" medans andra försvann.
Jag trodde fel...

Titta noga...
Vad jag trodde i detta fall var att den dag man börjar få fina linjer (som bara är ett finare ord för rynkor) så skulle ungdomsproblem försvinna. Inga mer finnar mao.
Jo tjena...30+ och jag har både fina linjer (föredrar den benämningen) och finnar!
Och jag blir lite lätt knäck när det hamnar i blickfånget. Försökte att under en halvtimmes tid i morse sminka över. Resultat...tja en röd ilsken prick med tjugo lager spackel på.
 Såg det bättre ut, var den dold? Ikke.
Så ja, det jag trodde skulle vara den positiva sidan med att bli äldre var ju inte riktigt de :S

Men en sak är säker...det är vardag igen. Samma sak som igår, jobb jobb jobb.
Och imorgon: jobb! Spännande!! ;)
Och för att variera lite så gymade jag idag...men inte imorgon!
Ååå så spännande, verkligen!
Men det är väl så det är.
Men 110 mille på lotto så lovar jag att jag skulle ha spännande och roligt och se ut som Barbie ;)
Men tills dess; jobb, gym, matlagning, vänner, kiddozar, små nöjen som förgyller den grå vardagen.

Är mitt liv spännande? Neehej
Har jag något att skriva om egentligen? Nope
Finns det ett syfte? Hehe jadå :)

Och nu ska jag duscha av mig lite efter kvällens eskapader. Har sån huvudvärk.
Ny dag imorgon och då ska jag göra något jag inte brukar göra. Har bara inte kommit på vad än, men något så det inte blir fullt så förutsägbart ;)
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

hahahhahhahahha...



Jag brukar få EN STOR en gång i månaden..

Just nu mitt på ögonbrynet...

2011-03-16 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0