on the first page of our story the future seemed so bright

Söndag. Utan söndagsångest.
Jag la mig 22.00 igår, helt slut och illamåeende efter sockerkicken jag fick av att sätta i mig godis.
Duktig kicka Marie ;)
Och vad gör man då, jo man vaknar tidigt.
Men med en strålande sol och fåglar som kvittrade utanför så kändes det helt okej.
Lite kaffe och sen havregrynsgröt-frukost. Och med tanke på den strålande solen så vad passar bättre än en springtur.
Och det var skönt...not!!! Pina, plåga, smärta som sliter genom kroppen, trötthet, jobbigt, faaan helller att det är skönt.
Jag hatar nog att springa, men älskar känslan efteråt.
Sen hem och insåg att i hörnet av huset där det var lä och solen gassade så var det riktigt varmt.
Så hoppade i bikini och la mig i en solstol en timme.
Och det var skönt, sen får man väl tycka att det är knäppt i mars.
Lekte lite frisör, drack lite kaffe med en vän, fixade en omelette till lunch...ja det gamla vanligt. Inget spännande där inte.
Sen var det dags, efter två lata dagar så in på gymet.
Och nej det var inte skönt att springa där heller...
Men nu efter en middag med tacos när jag sitter uppkrupen i soffan och väntar på Solsidan är jag supernöjd, skönt trött och mår bra.
Så det är alla gånger värt de!
Så nu dags för en av veckans tvhöjdpunkter.
Solsidan!
Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Silla

Låter underbart...

2011-03-21 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0