ööö

Vad ska jag säga?!!
Vilken dag...
Kunde inte sova i natt.
Sen upp...och det har kört i ett!
Och inga smågrejor heller, fullt upp till efter min arbetstid slutat.
Sen gym.
Det gick ju sådär...men med tanke på adrenalinpåslag, stress och lite mer stress så är jag glad att jag i alla fall gick och gjorde vad jag orkade.
Men skulle behövt någon vuxen som kramade om mig svettig och trött när jag kom hem.
Som pussar mig på pannan och säger, hoppa in i duschen älskling, jag fixar middagen.
Som häller upp ett glas vin och sitter och pratar om ditt och datt medan vi äter.
Som hämtar filten, tänder ljusen och kryper upp med mig i soffan och gosar till en skönt meningslös film.
Men så var det inte.
Det var en tom mörk lägenhet...jag ska beställa färdigmat för jag orkar bara inte laga mat.
Jag stoppade mig själv i duschen.
Jag ringde en vän och berättade om min dag och frågade om dennes.
Och jag kryper upp under filten själv och zappar planlöst lite tv.
Jag klarar mig finfint själv.
Men det börjar på å bli dags att ändra på det :)
Ha en skön fredad!
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=jOfpUrvpdug


Kommentarer
Postat av: Silla

Förstår dig...Men du har vänner somlyssnar på dig..Så ensam är du inte..men förstår att du saknar någon att blikramas av och krama´om...

2011-03-04 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0