saknade lilla vän

Lördag ledig och sol. Sagolikt!
Synd att det blåste en orkan ute bara.
Blev bjuden på lunch.
Men...jag har tänkt åka dit länge...men dragit mig för det.
Inte för att jag inte vill, utan för att jag saknar min lille trogna vän.
Och hur ljuvligt det än är att träffa honom...så måste jag lämna honom och åka, igen.
Kanske bättre att inte träffa då...
Men jag åkte i alla fall.
Och glad för det är jag.
Min ljuvliga kom då ihåg mig, och han var precis lika ljuvlig som alltid

Ljuvliga lilla gohund


Pulkarace

Vackraste


Jag och goaste

Eddie och Diego busar

Så var det bara att åka och lämna vedder...

Nu ska här lagas middag. Sen blir det mys på hög nivå!
Ostkrokar, godis, ljus och kramas i soffan

http://www.youtube.com/watch?v=3zJFnMzwUYs


Kommentarer
Postat av: Silla

Så söt vove...förstår att du saknar...

2011-03-06 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0