status quo

Vakna, kaffe, duscha, kaffe, snygga, kaffe, jobbet, kaffe
haha en heeel förmiddag.
Har knappt sovit en blund natten som var. Varför? Ingen aning kunde bara inte sova helt enkelt.
Men hur pigg är man på en skala från 1-10 utan sömn?
Just de...idag var det inte dinosauriebajs...det var roadkill för hela slanten :D
Så imorgon satsar jag på en påse älgskånk ;)
Lika bra att lägga ribban där.

Mmm jo men visst, sen hem, middag och sen en fika med sällskap.
Attans vad social jag börjar bli.
Härligt, eftersom jag inte gillar å vara själv.
Å med tanke på att jag intre har mer jag vill delge, så ska jag hoppa in i en het dusch nu för att ha en myskväll sen. För imorgon blire mys med metall...hårda vikter kalla maskiner men en varm Marie ;)
Godkväller
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0