vad sjutton har jag gjort hela dagen?!!

Lite den känslan har jag.
Jag har inte blivit dement eller drabbats av minnesförlust...jag vet att jag gjort saker hela tiden...men det känns lite som vad sjutton pysslar jag med ibland.
Men nog har jag gjort en hel del.
Och solen sken idag igen, så ut på promenad på lunchen jag och Mackan. Men...varför verkar det alltid blåsa i Sala?!!
Skönt i alla fall.
Hem fixa käk.

Regnbåge, pressad potatis, godaste hemmagjorda såsen och sallad. Det vart ruskigt gott. Meeen jag har lite svårt för fiskben. Är livrädd att få det i munnen, för bara tanken får mig att må dåligt...så jag mosar nästintill fisken för att vara bergssäker på att inga äckliga läskiga vidriga ben slinker med.

Sen gym.
Hade ingen lust, ville inte, orkade inte :S
Meen jag börjar märka lite resultat, och på vågen idag hade det äntligen vänt och gått nedåt.
Och jag vet att börjar jag fuska och hitta på ursäkter, ja då är jag snart vid den punkten att jag gymar en gång varannan vecka. Och det vägrar jag gå med på. Jag ska! Och det nu!
Sen fix å trix.
En tråkig dag egentligen. Men också skön, har fått massor gjort.
Och nu tänker jag inte sitta här mer.
Natti

http://www.youtube.com/watch?v=yBU7st5gVeU


Kommentarer
Postat av: Silla

Ohh vilken god mat.. Du är duktig på matlagning..

Varför filear du inte den om du är rädd för bennen..

2011-03-08 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0