vild och vacker

Drömde en sån underbar dröm i natt...det var sommar, inga måsten, semester, träning, mc, nakna kvällsdopp i en insjö, tända grillen när natthimlen färgades röd...
Jag vill ha sommar!!!
Jag vill vara vild och vacker, älskad, lycklig, ha sommarbrun hud, svalor, grillkvällar, nakenbad
GE MIG SOMMAR!!!

http://www.youtube.com/watch?v=8QCCkAEgbp4


Haft möte/ utbildning hela dagen idag.
Jag som hatar sitta still i en hel dag var riktigt tacksam över att vi hade praktiska övningar på eftermiddagen så jag slapp sitta på min snart stenhårda rumpa ;)
Och Hannisch sa de magiska orden...jag har sån lust att gå ut...vet du...jag med!
Hade grymt roligt sist, och längtar efter en helkväll ute igen.
Jag kan ta att må dåligt en dag.
Så bring it on!

Kom hem efter en lång dag. Och glad att se vissa igen :)
Ibland inser man hur bra vissa är när de är borta.
Men i alla fall hem och laga käk

Mmmm råstekt potatis, älgkött en smaskig sallad, najs najs

Så mätta och belåtna :)

Och jag måste börja stänga av lite mer, hålla distansen lite...för jag håller på tappa den.
Jag kommer för nära...och det är farligt farligt, för jag vet hur det går.
Alltid jag som får på nöten då.
Så distans så kommer det gå kanon.

Ha en kanonkväll, det ska jag
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

mmmLåter jätte gott...

Nu ska jag nanna din blogg först alltid....

2011-03-07 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0