wiihoo

Trött som en...haha valross ;)
Men det gör absolut inget, för imorgon bitti har jag semester!!!

Så imorgon bitti ska jag grädda våfflor till frukost. Jag är egentligen inte superförtjust i våfflor, allra helst inte med grädde å sylt, jag mår bara illa av de.
Så jag får cremefraiche lök och rom på mina. Och varför våfflor?
Jo Anton vill ha det. Han fyller år, och det är våffeldagen. Så klart ungen ska ha våfflor!

Sen ska jag shoppa lite, dona hemma, fixa tårta, blåsa ballonger. Sen blire fira lillfisen på hans dag.
Om vädret tillåter tänkte jag tända grillen. Och sen ska jag och en vän ta ett par glas vin och gå ut när Anton lagt sig :) Kanoners, jag behöver komma ut lite. Kan ju inte bara jobba, träna, sköta hemmet och sova. Jag behöver ut bland folk ibland.

Skulle egentligen gå ut med en vän till imorgon.
Fick förfrågan för en vecka sen om vi inte skulle unna oss en kväll med ett par öl och bara prata skit och umgås ute.
Första tanken var nej, men så kom jag på att vi sällan umgås å gör nå trevligt så varför inte.
Så jag fixade barnvakt så vi skulle kunna unna oss ett par avslappnade timmar.
Sen igår...så blev jag avbokad, för det dök upp nå annat min vän hellre gjorde.
Det är okej, men kändes lite ledsamt att bli avbokad när man har barnvakt och såg fram emot en rolig kväll.
 För det finns nästan ingen jag har så roligt med.
Men vad ska man göra...jaja då är jag avbokad då, det är ju inte första gången.
Men jag förstår inte helt tänket för jag avbokar inte det jag bokat med vänner.
Och jag hade inte tagit det lika hårt om jag inte anat att det skulle bli så. Historien säger det...för det vi har planerat genom åren har ofta ställts in.
Och återigen blev det inställt. Så kanske ska se till att inte boka något fler gånger.
Men eftersom jag redan fixat barnvakt och min andra vän sa...snälla snälla avboka inte mig för du blev avbokad, så går vi ut och satsar på en underbart rolig kväll imorgon :)
För är det nåt vi är bra på är det att gå ut och ha riktigt kul!

Sen ska jag dra igång med hårdträningen igen. Ska bara vila klart veckan.
För jag behövde verkligen en lång vila, en trapp höll på att ta livet av mig!
Hela jag känns som om jag gått in i en vägg.
Men på söndag blir det ett tvåtimmars pass på gymet för att köra igenom hela kroppen.
 Och springturer utomhus i helgen. Sen är jag igång igen!!!  Härligt!


Jag och mitt hjärta som fyller 9 imorgon!

Nehej
Ha en kanonkväll


Kommentarer
Postat av: Silla

Klart du ska haroligt imorgon..

Ohh va roligt att han fyller år...9år stor kille..

Klart hanska ha våfflor..MUMS...gott gott medsylt och grädde..

2011-03-24 @ 21:04:23
Postat av: Silla

Grattis Anton på din 18 års dag...;-)

2011-04-02 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0